Hocam yine milli denmiş , turkcell milli değil çoğu yabancı ortaklı bir firma.
Birde japonyadaki sistemden bahsetmişsiniz depremde uyarı veren.
Turkcellde oyuncak drone geliştirmiş depremde görev alıp arama kurtarma yapacak, ama depremde çalışan bir sistemleri yok daha, gecen istanbulda ufak bir sarsıntı oldu bütün telefonlar kitlendi, siz japonyadaki gibi alarm sistemi yapın diyorsunuz.
Hepsi palavra hocam, yapsalar yapsalar, selocan antenli oyuncak yaparlar.
Zaten bütün milleti uyutuyorlar 4,5 g internet var diye, hepsi palavra.