Bir tane rezerve aldım.
Mobil fena değil.
Tek kullanımlık SMS şifresi hoşuma gitti. Mail anında gitti. Gmail ise dikkatli olun rumuzuyla kabul etti 😁
Sınırsız olsaydı belki. 2gb ne yaa