nettacompany adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım tüm herkes Ülkemize ait servisi kullanır.
Tabi her maili devlete okutsunlar TR servisleri risktir herzaman, önüne gelenin bilgisini ister devlet rahatça ulaşır etik olmaz. Kullanmam şahsi olarak aslada tavsiye etmem bu tür durumları. Proje beni ilgilendirmez ama mailleşirken çok dikkat etmek lazım, şakayla karışık atacağın bir mail filtreye takılınca polis kapına gelince hiç şaşırma.