msn e giremiyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
msn e giremiyorum
115
●
6.821
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
msn e giremiyorum
1
2
3
4
5
6
11
Son
10-09-2006, 22:20:21
#1
zedrh+
Misafir
81000378 hatasını verior kişi listem yüklenemiyormuş
sorun nedir acaba çözemedim gitti sabahtan beri giremiyorum
10-09-2006, 22:25:24
#2
STI
MSN Messenger Yardım
10-09-2006, 22:26:05
#3
zedrh+
Misafir
15 saattir bekliyoz bikaç dakka bekleyin diyo dallamalar
10-09-2006, 22:28:11
#4
STI
hiç karsılasmadım ama cözüm olarak bir tek bunu bulabildim
10-09-2006, 22:30:00
#5
VEGA
8.0 mı kurdun ?
10-09-2006, 22:30:02
#6
Haymac
Misafir
adres hotmail ise hotmaile login olup, geri logout olur musun.
Yok direk domain ise
gene login ol
Switchlerden kaynaklı birşeyler yazıyor nette (Msn in sunucularının kullandığı
)
10-09-2006, 22:32:44
#7
zedrh+
Misafir
yok 8.0 değil 7.5 kullanıyorum
adres kendi domainim login oldum elli sefer ama bi *** yok webmesenger la girim dedim yine olmadı
10-09-2006, 22:34:52
#8
Haymac
Misafir
olmuyacanı biliyordum
genede söyledim
Kolay gelsin.
10-09-2006, 22:35:24
#9
Haymac
Misafir
Kızarsa buz hazır
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler