• 10-09-2006, 22:20:21
    #1
    Misafir
    81000378 hatasını verior kişi listem yüklenemiyormuş

    sorun nedir acaba çözemedim gitti sabahtan beri giremiyorum
  • 10-09-2006, 22:25:24
    #2
    MSN Messenger Yardım
  • 10-09-2006, 22:26:05
    #3
    Misafir
    15 saattir bekliyoz bikaç dakka bekleyin diyo dallamalar
  • 10-09-2006, 22:28:11
    #4
    hiç karsılasmadım ama cözüm olarak bir tek bunu bulabildim
  • 10-09-2006, 22:30:00
    #5
    8.0 mı kurdun ?
  • 10-09-2006, 22:30:02
    #6
    Misafir
    adres hotmail ise hotmaile login olup, geri logout olur musun.

    Yok direk domain ise gene login ol

    Switchlerden kaynaklı birşeyler yazıyor nette (Msn in sunucularının kullandığı )
  • 10-09-2006, 22:32:44
    #7
    Misafir
    yok 8.0 değil 7.5 kullanıyorum

    adres kendi domainim login oldum elli sefer ama bi *** yok webmesenger la girim dedim yine olmadı
  • 10-09-2006, 22:34:52
    #8
    Misafir
    olmuyacanı biliyordum genede söyledim

    Kolay gelsin.
  • 10-09-2006, 22:35:24
    #9
    Misafir
    Kızarsa buz hazır