• 10-09-2006, 22:42:56
    #19
    Misafir
    3 - 5 Gün Bekle Acelen Ne Msn Yokmu Başka

    Sen Silip Tekrar Açtığında Ben Görmüştüm
  • 10-09-2006, 22:44:52
    #20
    Üyeliği durduruldu
    eski versiyon msn de açmayı dene ilk önce
  • 10-09-2006, 22:45:05
    #21
    Misafir
    püffff iki dakka ciddi takılın ya geyik geyik bıkmadnızmı
  • 10-09-2006, 22:46:32
    #22
    Misafir
    Sen Bıktınmı O zaman ne işin var burda
  • 10-09-2006, 22:46:46
    #23
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn listemi kaydetmedim işte msn i kapatıp açmayı düşündüm ama listemedikler beni online görür mü yeniden bu adresi açtığımda?
    Eğer mail adrsini 0larsan listen gidecektir.
  • 10-09-2006, 22:47:31
    #24
    Misafir
    k2an gidiyormu gerçekten. Bilgilendirme İçin Teşekürler.

    Bir ara hani şey vardı Msn adresleri değişcek istediğiniz adrese kopyalabiliyorduk Member Services ten. Öyle birşey hala varmı
  • 10-09-2006, 22:47:47
    #25
    hayat msnsizde güzel
  • 10-09-2006, 22:48:11
    #26
    Misafir
    msn sizde güzel ama listemdekilerden bişi dilenmem lazım acele
  • 10-09-2006, 22:48:29
    #27
    Üyeliği durduruldu
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    püffff iki dakka ciddi takılın ya geyik geyik bıkmadnızmı
    password sifirlama denedin mi ?