msn e giremiyorum - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
msn e giremiyorum
115
●
6.821
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
msn e giremiyorum
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
10-09-2006, 22:42:56
#19
Haymac
Misafir
3 - 5 Gün Bekle Acelen Ne Msn Yokmu Başka
Sen Silip Tekrar Açtığında Ben Görmüştüm
10-09-2006, 22:44:52
#20
Likeliness
Üyeliği durduruldu
eski versiyon msn de açmayı dene ilk önce
10-09-2006, 22:45:05
#21
zedrh+
Misafir
püffff iki dakka ciddi takılın ya geyik geyik bıkmadnızmı
10-09-2006, 22:46:32
#22
Haymac
Misafir
Sen Bıktınmı
O zaman ne işin var burda
10-09-2006, 22:46:46
#23
k2an
zedrh+ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msn listemi kaydetmedim işte msn i kapatıp açmayı düşündüm ama listemedikler beni online görür mü yeniden bu adresi açtığımda?
Eğer mail adrsini 0larsan listen gidecektir.
10-09-2006, 22:47:31
#24
Haymac
Misafir
k2an gidiyormu gerçekten. Bilgilendirme İçin Teşekürler.
Bir ara hani şey vardı Msn adresleri değişcek istediğiniz adrese kopyalabiliyorduk Member Services ten. Öyle birşey hala varmı
10-09-2006, 22:47:47
#25
STI
hayat msnsizde güzel
10-09-2006, 22:48:11
#26
zedrh+
Misafir
msn sizde güzel ama listemdekilerden bişi dilenmem lazım acele
10-09-2006, 22:48:29
#27
Sycho
Üyeliği durduruldu
zedrh+ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
püffff iki dakka ciddi takılın ya geyik geyik bıkmadnızmı
password sifirlama denedin mi ?
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler