Konu
msn e giremiyorum
10-09-2006, 22:47:31
#24
Haymac
Misafir
k2an gidiyormu gerçekten. Bilgilendirme İçin Teşekürler.
Bir ara hani şey vardı Msn adresleri değişcek istediğiniz adrese kopyalabiliyorduk Member Services ten. Öyle birşey hala varmı