msn e giremiyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
msn e giremiyorum
115
●
6.821
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
msn e giremiyorum
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
10-09-2006, 22:37:23
#10
desperrado
Başka bir kullanıcı oluştur windows'ta oradan dene.
Msn'den sorsaydın yardımcı olurduk
10-09-2006, 22:38:24
#11
deli dana
msni program ekle-kaldır dan silip geri yüklesen ??
10-09-2006, 22:38:44
#12
zedrh+
Misafir
lan hepiniz dalga geçmek için anlaştınızmı *** sorunumuz var soruyoruz gelen cevaplara bak :@ desperrado msn e girince sorarım nasıl
töbe yarabbim
10-09-2006, 22:39:04
#13
Haymac
Misafir
Danacım öyle olmadığı yazıyordu bir yerlerde.
10-09-2006, 22:39:15
#14
zedrh+
Misafir
deli_dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
msni program ekle-kaldır dan silip geri yüklesen ??
sadece 1 adresime giremiyom diğerlerine giriyom anlamadım gitti
10-09-2006, 22:41:15
#15
Haymac
Misafir
Bir format at gel
** Sorumluluk Kabul Edilmez
10-09-2006, 22:41:51
#16
k2an
Msnlisteni kaydettiysen mail adresini sil bastan yarat.Sifreyi değiştirerek dene
10-09-2006, 22:41:58
#17
zedrh+
Misafir
sorun benden kaynaklı değil şifremi bilen başka biri denedi olmadı
10-09-2006, 22:42:29
#18
zedrh+
Misafir
msn listemi kaydetmedim işte msn i kapatıp açmayı düşündüm ama listemedikler beni online görür mü yeniden bu adresi açtığımda?
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler