• 10-09-2006, 22:37:23
    #10
    Başka bir kullanıcı oluştur windows'ta oradan dene.

    Msn'den sorsaydın yardımcı olurduk
  • 10-09-2006, 22:38:24
    #11
    msni program ekle-kaldır dan silip geri yüklesen ??
  • 10-09-2006, 22:38:44
    #12
    Misafir
    lan hepiniz dalga geçmek için anlaştınızmı *** sorunumuz var soruyoruz gelen cevaplara bak :@ desperrado msn e girince sorarım nasıl töbe yarabbim
  • 10-09-2006, 22:39:04
    #13
    Misafir
    Danacım öyle olmadığı yazıyordu bir yerlerde.
  • 10-09-2006, 22:39:15
    #14
    Misafir
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msni program ekle-kaldır dan silip geri yüklesen ??
    sadece 1 adresime giremiyom diğerlerine giriyom anlamadım gitti
  • 10-09-2006, 22:41:15
    #15
    Misafir
    Bir format at gel


    ** Sorumluluk Kabul Edilmez
  • 10-09-2006, 22:41:51
    #16
    Msnlisteni kaydettiysen mail adresini sil bastan yarat.Sifreyi değiştirerek dene
  • 10-09-2006, 22:41:58
    #17
    Misafir
    sorun benden kaynaklı değil şifremi bilen başka biri denedi olmadı
  • 10-09-2006, 22:42:29
    #18
    Misafir
    msn listemi kaydetmedim işte msn i kapatıp açmayı düşündüm ama listemedikler beni online görür mü yeniden bu adresi açtığımda?