Konu
msn e giremiyorum
10-09-2006, 22:30:02
#6
Haymac
Misafir
adres hotmail ise hotmaile login olup, geri logout olur musun.
Yok direk domain ise
gene login ol
Switchlerden kaynaklı birşeyler yazıyor nette (Msn in sunucularının kullandığı
)