• 21-07-2006, 15:35:16
    #28
    bu turktelekom dupeduz aptallar tarafından yonetiliyor... zira turkiyenin eger çıkışları düşükse ki düşük hızları niye yukseltiosun amacın iyice kangren etmek mi ? yani eskiden saniyede 14 gbit dosya cekiliosa hızları 2 katı yapmak ne demektir ya..
  • 21-07-2006, 16:07:05
    #29
    ne kadar dıownload o kadar hatları meşgul etmek demek dıyorlarkı boş boş gezinin nette fıkra okuyun
    ama bişey ındır(e)meyın
  • 21-07-2006, 16:34:35
    #30
    herkes dağılsın, panayır bitti herifler çıkmış soruları yanıtlamış "herşey olduğu gibi devam edecek, bunu bulduğunuza şükredin" demiş
    2mbit 50 ytl yalan, rüya unutun..
    gidin site yapın bakim..
  • 10-09-2007, 01:42:24
    #31
    burası turkıye
    burda ınsana verılen deyerın ne oldugunu yabancı sırketler bıle anlamıs
    yoksa dıyer ulkelerde 20mbıt olan hız bızde neden hala 4mbıt de olsun...
    yıne de herseyın aha ıyı olmasını temen nı ederım..
  • 10-09-2007, 01:43:19
    #32
    Alıntı
    Eski 20-07-2006, 09:06 PM
    hortlamış