Konu
NTV deki programdan soru ve cevaplar ADSL
21-07-2006, 15:35:16
#28
eruseldarine
bu turktelekom dupeduz aptallar tarafından yonetiliyor... zira turkiyenin eger çıkışları düşükse ki düşük hızları niye yukseltiosun amacın iyice kangren etmek mi ? yani eskiden saniyede 14 gbit dosya cekiliosa hızları 2 katı yapmak ne demektir ya..