burası turkıye
burda ınsana verılen deyerın ne oldugunu yabancı sırketler bıle anlamıs
yoksa dıyer ulkelerde 20mbıt olan hız bızde neden hala 4mbıt de olsun...
yıne de herseyın aha ıyı olmasını temen nı ederım..