ilk soru : yurt dışında adsl çok ucuzken biz niye pahalı ödüyoruz dediler.
cevap: yurt dışındaki tarifelere KDV koyduğumuz zaman yaklaşık aynı dedi.
Herhalde dalga geçti bizimle .
Soru2: hız artarken neden kota artmadı dedi?
cevap: ilerki planlarda yapcaz dedi . (salladı)
Soru3: neden sadece kotalıları değiştirdiniz dedi?
cevap: limitsiz zaten yeterince ucuz dedi ve limitli adsl e geçebilirsiniz
dedi . beğenmeyen limitliye geçsin diyor bu resmen.
soru4: tt port başına maliyetler yüksek olduğu için fiyat düşürmüyor doğrumu
dedi biri
cevap: 3.5 milyon port muş hedef bu şekilde olursa indirim olabilir dedi.
soru5:hız arttırımı ne kadaroldu ve bir yere başvurmamız gerekiyormu dediler
cevap: müşterilerinin yüzde 82 sine hız arttırışı oluyormuş. (herif daha kaç
kişi 256 sınırsız kullanıyor onu bilmiyor) fiyat indirimi olanlar otomatik
olcak birşey yapmanıza gerek yok dedi .
soru6:indirim adı altında zam olmuyor bu yaptığını dediler
cevap:elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz dedi . cevap veremedi yani .
soru7: Türkiye pazarı hakkında fikri soruldu. Pazar beklentileri
karşlıladımı dendi.
cevap: Dolar artınca fiyatlara çok etkisi oluyor dedi. Özellikle modem
alınması pahalı oluyor dedi. Dövüz kurları çok üzmüş bunları.
soru8: ADSL sürekli kesiliyor. Biz neden çok bekliyoruz dedi. Diğer ülkeler
hemen çözülüyor dedi.
cevap: Zamanında adsl bu kadar kullanıcıyı kaldırmak için yapılmamış dedi.
Alt yapı yetersiz olduğu için geç oluyor manasında laflar etti. Fiber ağlara
daha fazla kullanılmaya başlancakmış
soru9: ADSL için başka hizmetler olcakmı dedi. Wifii Wimax filan
cevap: Başka hizmetleri suncaklarmış. WiMAX hakkında uzmanlık edinmeye
çalışıyorlarmış. Özellikle kırsal kesimlerde. Denetleme kurulundan cevap
bekliyorlarmış
soru10: kota aşınca fiyatlandırma çok fazla oluyor dedi biri .
cevap: birim başına fiyat değişiklikleri olabilir düşüncez dedi.
soru11: Sınırsız hatlarda ne zaman hız arttırmı olcak dedi.
cevap: "çok fazla sınırsız kullanıcımız yok" dedi. Sınırlı kulanıcılar daha
fazla bizde diğerlerinin sınırlılara geçmesini düşünüyoruz dedi. Bir sonrak
aşamada değerlendircez. 1.6milyon kullanıcıların çok büyük bölümü
sınırlıymış.
soru12: Yabancı ISS ler ne zaman aktif hale gelcek Türkiyede dediler.
cevap: Bazı Türk firmalar yabancı şirketlerle ortaklık yapabilir dedi. Ama
kesin birşey söylemedi.
soru13: TT dünyada 2.büyük ADSL gelirini elde ediyor dedi biri. Ne zaman
256k yı kaldırcak TT dediler.
cevap: Kişi sayısı artınca kişiler birim başına daha fazla para ödemeye
başlarlar. Bazı yatırımlar yapıldı ve bunlar yansıyor yavaş yavaş dedi. 256k
yı kaldırsak buda yetmiyecektir dedi kullanıcalara resmen
. Geçmiş zamanda çok yavaş net kullanıyordunuz şimdi bunları unuttunuz dedi bu herif
resmen.
soru14: ev kullanıcı için 2mbit sınırsız 50 milyon ne zaman olcak dedi.
Kesin tarih istediler.
cevap: Makul gözüküyor 1 yıl içerisnde yapılabilir dedi.
soru15: geçen seneki gibi öğrenci ve öğretmenler için bağlantı ücretrelerini
yapılmadı bir kampanya yapılcakmı dediler.
cevap: yaz aylarından sonra özel bir program ve kampanyamız var dedi. Pc
içerikli bir kampanya olcakmış gene. MS ve bazı firmalarla ortak
çalışılınıyormuş.
soru16: engelliler için özel bir tarife düşünüyormusunuz dediler.
cevap: atladı bu soruyu!
soru17:kırsal kesim için çalışmalar düşünyormusunuz dediler.
cevap: bu tarifeleri zaten kırsal kesimler için yaptık dedi. Kırsal kesim
için WiMAX düşünüyorlarmış.