• 20-07-2006, 21:06:08
    #1
    DR. Paul Doany

    ilk soru : yurt dışında adsl çok ucuzken biz niye pahalı ödüyoruz dediler.
    cevap: yurt dışındaki tarifelere KDV koyduğumuz zaman yaklaşık aynı dedi.
    Herhalde dalga geçti bizimle .

    Soru2: hız artarken neden kota artmadı dedi?
    cevap: ilerki planlarda yapcaz dedi . (salladı)

    Soru3: neden sadece kotalıları değiştirdiniz dedi?
    cevap: limitsiz zaten yeterince ucuz dedi ve limitli adsl e geçebilirsiniz
    dedi . beğenmeyen limitliye geçsin diyor bu resmen.

    soru4: tt port başına maliyetler yüksek olduğu için fiyat düşürmüyor doğrumu
    dedi biri
    cevap: 3.5 milyon port muş hedef bu şekilde olursa indirim olabilir dedi.

    soru5:hız arttırımı ne kadaroldu ve bir yere başvurmamız gerekiyormu dediler
    cevap: müşterilerinin yüzde 82 sine hız arttırışı oluyormuş. (herif daha kaç
    kişi 256 sınırsız kullanıyor onu bilmiyor) fiyat indirimi olanlar otomatik
    olcak birşey yapmanıza gerek yok dedi .

    soru6:indirim adı altında zam olmuyor bu yaptığını dediler
    cevap:elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz dedi . cevap veremedi yani .

    soru7: Türkiye pazarı hakkında fikri soruldu. Pazar beklentileri
    karşlıladımı dendi.
    cevap: Dolar artınca fiyatlara çok etkisi oluyor dedi. Özellikle modem
    alınması pahalı oluyor dedi. Dövüz kurları çok üzmüş bunları.

    soru8: ADSL sürekli kesiliyor. Biz neden çok bekliyoruz dedi. Diğer ülkeler
    hemen çözülüyor dedi.

    cevap: Zamanında adsl bu kadar kullanıcıyı kaldırmak için yapılmamış dedi.
    Alt yapı yetersiz olduğu için geç oluyor manasında laflar etti. Fiber ağlara
    daha fazla kullanılmaya başlancakmış

    soru9: ADSL için başka hizmetler olcakmı dedi. Wifii Wimax filan
    cevap: Başka hizmetleri suncaklarmış. WiMAX hakkında uzmanlık edinmeye
    çalışıyorlarmış. Özellikle kırsal kesimlerde. Denetleme kurulundan cevap
    bekliyorlarmış

    soru10: kota aşınca fiyatlandırma çok fazla oluyor dedi biri .
    cevap: birim başına fiyat değişiklikleri olabilir düşüncez dedi.

    soru11: Sınırsız hatlarda ne zaman hız arttırmı olcak dedi.
    cevap: "çok fazla sınırsız kullanıcımız yok" dedi. Sınırlı kulanıcılar daha
    fazla bizde diğerlerinin sınırlılara geçmesini düşünüyoruz dedi. Bir sonrak
    aşamada değerlendircez. 1.6milyon kullanıcıların çok büyük bölümü
    sınırlıymış.

    soru12: Yabancı ISS ler ne zaman aktif hale gelcek Türkiyede dediler.
    cevap: Bazı Türk firmalar yabancı şirketlerle ortaklık yapabilir dedi. Ama
    kesin birşey söylemedi.

    soru13: TT dünyada 2.büyük ADSL gelirini elde ediyor dedi biri. Ne zaman
    256k yı kaldırcak TT dediler.
    cevap: Kişi sayısı artınca kişiler birim başına daha fazla para ödemeye
    başlarlar. Bazı yatırımlar yapıldı ve bunlar yansıyor yavaş yavaş dedi. 256k
    yı kaldırsak buda yetmiyecektir dedi kullanıcalara resmen . Geçmiş
    zamanda çok yavaş net kullanıyordunuz şimdi bunları unuttunuz dedi bu herif
    resmen.

    soru14: ev kullanıcı için 2mbit sınırsız 50 milyon ne zaman olcak dedi.
    Kesin tarih istediler.
    cevap: Makul gözüküyor 1 yıl içerisnde yapılabilir dedi.

    soru15: geçen seneki gibi öğrenci ve öğretmenler için bağlantı ücretrelerini
    yapılmadı bir kampanya yapılcakmı dediler.
    cevap: yaz aylarından sonra özel bir program ve kampanyamız var dedi. Pc
    içerikli bir kampanya olcakmış gene. MS ve bazı firmalarla ortak
    çalışılınıyormuş.

    soru16: engelliler için özel bir tarife düşünüyormusunuz dediler.
    cevap: atladı bu soruyu!

    soru17:kırsal kesim için çalışmalar düşünyormusunuz dediler.
    cevap: bu tarifeleri zaten kırsal kesimler için yaptık dedi. Kırsal kesim
    için WiMAX düşünüyorlarmış.
  • 20-07-2006, 22:11:04
    #2
    Misafir
    adam açık ve net konuşmuş alt yapı düzgün değil demiş eskiden bi aksaklık olduda falan hemen düzeltecez yok modemin fişini kontrol et diyolardı.

    2 mbit 50 milyon olsun daha ne isterim
  • 20-07-2006, 22:45:27
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2mbit 50 ytl olmaz
  • 20-07-2006, 22:58:50
    #4
    2mbit 50 milyon olursa evimi datacenter yapmazsam bende neyim
  • 20-07-2006, 23:45:03
    #5
    osman adlı üyeden alıntı:
    2mbit 50 ytl olmaz

    Olur olmasına da, Avrupa'nın 56K bağlantısına benzer o bağlantı altyapı olmadan. e Türkiye'de işler böyle
  • 20-07-2006, 23:48:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    "2mbit sınırsız 50 milyon..."

    ben buraya odaklandım
  • 20-07-2006, 23:49:54
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    2 mbit 50 ytl olursa görürsünüz herkes 1 ytl ye host satar
    demedi demeyin.Server kurup host satanlar çok olur
  • 20-07-2006, 23:52:36
    #8
    G60 adlı üyeden alıntı:
    2mbit 50 milyon olursa evimi datacenter yapmazsam bende neyim
    10mbit 100ytl isteriz
    o zaman dclik durumlar yaratılabilir
  • 20-07-2006, 23:55:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    2 mbit 50 YTL OLUR, hemde çok kısa zamanda olur

    AMA

    2mbit 3GB kota olur