• 12-12-2007, 17:27:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkaşlar bu ttnet 2 gb hakkı daha vermiş kotalılara peki sadece bu aymı böyle olacak yoksa bundan sonra hep böylemi olacak ???
    TTNet
    Fikri olan yada bilen varsa bir zahmet yazsın
  • 12-12-2007, 20:21:29
    #2
    Bu mesele önce de konuşulmuştu ve açık bir ifade getirilememişti sanırım." Aralık 2007 boyunca..."dediğine göre sadece Aralık ayını kapsayan bir hediye(!) olduğu anlaşılıyor.Fakat oradaki cümle de lastikli hukuk kaideleri gibi her manaya çekilebiliyor ve yazılan cümle de anlam ve tertip hatası da olabilir.
  • 12-12-2007, 20:28:27
    #3
    Fatura ödemeye gittiğimde bizzat kendilerine sordum sadece aralık ayı boyunca geçerli olacak dedi. Yapılan grev yüzünden aksayan hizmetler sebebi ile müşterilerinden özür dilemek için yapılmış bir jestmiş..
  • 12-12-2007, 20:29:33
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    peki biz sınırsızların çektiği sıkıntılar için bi jest düşünülmemişmi
  • 12-12-2007, 20:30:53
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki biz sınırsızların çektiği sıkıntılar için bi jest düşünülmemişmi

    Telekomun mantığı bu kadarına yetiyor anlaşılan. Sanırım onlara göre sınırsız bağlantısı olanlar hiçbir sıkıntı çekmemiş..
  • 12-12-2007, 20:31:49
    #6
    ben onların jestine.

    100 mb lik bir şey indiriyorum yarıda bağlantı kopuyor. yeniden başlat oda kopmadan inerse yoksa bi ron daha kotan gitsin. daha yeni 148 ytl ödedim. bunların yapacağı jesti bişi derdim ama daha yeni ban yedim argotik konuşuyorum diye.
  • 12-12-2007, 20:34:59
    #7
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura ödemeye gittiğimde bizzat kendilerine sordum sadece aralık ayı boyunca geçerli olacak dedi. Yapılan grev yüzünden aksayan hizmetler sebebi ile müşterilerinden özür dilemek için yapılmış bir jestmiş..
    Tahmin ettiğimiz gibi çıktı desene...Telekomun böyle bir cömertlik yapmayacağı belliydi.Biliyor musunuz;ben Telekoma güvenip de Aralık ayı içinde bile 6 gb kullanmayı düşünmüyorum.Bu da bizden hediye olsun;bunların sağı solu belli olmaz....
  • 12-12-2007, 20:48:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Eğitime destek vs. Rahat izleyin rahat dolaşın gibisinden şeyler yazıyor.1 ay için değildir bence ama yinede müşteri hizmetlerini aramak lazım.
  • 12-12-2007, 20:53:30
    #9
    Keşke sadece bu ay için değilde sürekli geçerli olsa ama kampanyalar sayfasında = TTNET Kampanyalar aralık ayında uygulanacak kota diye özellikle belirtmiş.. İnşallah ben yanılıyorumdur da sürekli geçerlidir...