_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura ödemeye gittiğimde bizzat kendilerine sordum sadece aralık ayı boyunca geçerli olacak dedi. Yapılan grev yüzünden aksayan hizmetler sebebi ile müşterilerinden özür dilemek için yapılmış bir jestmiş..
Tahmin ettiğimiz gibi çıktı desene...Telekomun böyle bir cömertlik yapmayacağı belliydi.Biliyor musunuz;ben Telekoma güvenip de Aralık ayı içinde bile 6 gb kullanmayı düşünmüyorum.Bu da bizden hediye olsun;bunların sağı solu belli olmaz....