Arkaşlar bu ttnet 2 gb hakkı daha vermiş kotalılara peki sadece bu aymı böyle olacak yoksa bundan sonra hep böylemi olacak ???
TTNet
Fikri olan yada bilen varsa bir zahmet yazsın