Konu
TTnet Hakkında
12-12-2007, 20:28:27
#3
_Kaos_
Fatura ödemeye gittiğimde bizzat kendilerine sordum sadece aralık ayı boyunca geçerli olacak dedi. Yapılan grev yüzünden aksayan hizmetler sebebi ile müşterilerinden özür dilemek için yapılmış bir jestmiş..