Fatura ödemeye gittiğimde bizzat kendilerine sordum sadece aralık ayı boyunca geçerli olacak dedi. Yapılan grev yüzünden aksayan hizmetler sebebi ile müşterilerinden özür dilemek için yapılmış bir jestmiş..