• 28-04-2013, 21:10:13
    #1
    Arkadaşlar gapsa uğradım telefonu felanda çaldılar parada gitti belli bir miktarda bugün çocugu yakaladılar gittim karakola tehşiş ettim ama dedim telefon ve para ne olcak dedim adamlar diyor araştırcaz birisi diyor ordan hiç birşeyde olmaz salarlar yakında felan o gapsı yapanında sicili ztn baya kabarık hepde salmışlar yani Neyse bakalım ne olcak artık
  • 28-04-2013, 21:15:21
    #2
    geçmiş olsun
  • 28-04-2013, 21:28:33
    #3
    Başlığı görünce komik ya da trajikomik bir olay sanıp atladım Ama alışılmış şeyler artık bunlar salacaklar tabi!
    Bencede bulunmaz hocam geçmiş olsun.
  • 28-04-2013, 21:32:03
    #4
    Geçmiş olsun.. Gaps diye okuyunca maxi geyik falan sandım bende..

    Gasp ın cezası ağır ama dediğiniz gibi sürekli salıyorlar..
  • 28-04-2013, 21:49:03
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam olayı anlatır mısınız?
  • 28-04-2013, 22:41:23
    #6
    kimine göre salıyorlar kimine görede cezası ağır 2. ağır ceza mahkemesinde yarglanıyorlar normalde fakat gasp dediğimiz olay öyle çok ağır birşey değil bana göre hırsızlık neyse oda o hırsızlıkdan tek fark hırsızlık yapan adam zorla almıyor gizli alıyor bunda zorla alıyorsun neticede ikiside aynı şey madem gaspı 2. ağır ceza mahkemesinde yargılıyorsun hırsızlığıda 2. ağır ceza mahkemesine taşı arada fark yok ..
  • 28-04-2013, 22:51:04
    #7
    Bunu yapan Kişi tanıdık birisi tanıyordum yani ama ismini hasan olarak tanıttı bana ben asıl ismi emre diye biliyordum ve emreydi. Benden para istedi vrmedim telefonu istedi vermedim zorla aldı yani tanıdık birisi tarafından soyuldum diyebilirim
  • 28-04-2013, 22:51:39
    #8
    Gasp edildiginiz icin gecmis olsun arkadasim

    Galaxy S lll ile gönderildi
  • 28-04-2013, 22:59:47
    #9
    Ilginc gasp ugruyorsun yakaliyorlar geri birakiyorlar.. yarin biri ona dirense ya bicaklanacak yada canindan olucak ..