Neyse bakalım ne olcak artık
Dün gapsa uğradım :)
39
●3.462
- 28-04-2013, 21:10:13Arkadaşlar gapsa uğradım telefonu felanda çaldılar parada gitti belli bir miktarda bugün çocugu yakaladılar gittim karakola tehşiş ettim ama dedim telefon ve para ne olcak dedim adamlar diyor araştırcaz birisi diyor ordan hiç birşeyde olmaz salarlar yakında felan o gapsı yapanında sicili ztn baya kabarık hepde salmışlar yani
Neyse bakalım ne olcak artık
- 28-04-2013, 22:41:23kimine göre salıyorlar kimine görede cezası ağır 2. ağır ceza mahkemesinde yarglanıyorlar normalde fakat gasp dediğimiz olay öyle çok ağır birşey değil bana göre hırsızlık neyse oda o hırsızlıkdan tek fark hırsızlık yapan adam zorla almıyor gizli alıyor bunda zorla alıyorsun neticede ikiside aynı şey madem gaspı 2. ağır ceza mahkemesinde yargılıyorsun hırsızlığıda 2. ağır ceza mahkemesine taşı arada fark yok ..