Konu
Dün gapsa uğradım :)
28-04-2013, 21:32:03
#4
MagePrime
Geçmiş olsun.. Gaps diye okuyunca maxi geyik falan sandım bende..
Gasp ın cezası ağır ama dediğiniz gibi sürekli salıyorlar..