Arkadaşlar gapsa uğradım telefonu felanda çaldılar parada gitti belli bir miktarda bugün çocugu yakaladılar gittim karakola tehşiş ettim ama dedim telefon ve para ne olcak dedim adamlar diyor araştırcaz birisi diyor ordan hiç birşeyde olmaz salarlar yakında felan o gapsı yapanında sicili ztn baya kabarık hepde salmışlar yani

Neyse bakalım ne olcak artık