kimine göre salıyorlar kimine görede cezası ağır 2. ağır ceza mahkemesinde yarglanıyorlar normalde fakat gasp dediğimiz olay öyle çok ağır birşey değil bana göre hırsızlık neyse oda o hırsızlıkdan tek fark hırsızlık yapan adam zorla almıyor gizli alıyor bunda zorla alıyorsun neticede ikiside aynı şey madem gaspı 2. ağır ceza mahkemesinde yargılıyorsun hırsızlığıda 2. ağır ceza mahkemesine taşı arada fark yok ..