Taahhütüm 10 gün sonra bitiyordu (20gb 135tl) . burdan daha önce aldığım bir taktik ile şikayetvara şikayet açtım tahahütüm bitiyor yeni tatifeler pahalı diye. Beni aradılar 1 saat sonra
15 gb 1000dk heryöne 250sms 250 tl. + devlet
Bende geçtim. Bana yetiyor normalde bunlar. 12 ay taahütlü cayma bedeli 30 tl.
İyimi acaba daha ucuzunu bulamadım.
Vodafone tarife iyi mi?
24
●636
- 20-06-2026, 13:55:10Gayet iyi hocam ben suan 18Gb 250₺ kullaniyorum onumuzdeki ay taahütüm doluyor ayni paketi 368₺ye veriyor sikayetvar ekibi
- 20-06-2026, 14:23:31Telsiz ücreti felan alıyor ya devlet. Kısaca o şekilde yazdım.cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2026, 15:41:56Yıllık TÜFE %32 iken, bunun üstünde bir fiyat artışı kabul edilemez, makulu 175 TL bandında olmalıydı.
BTK'nın Azami Ücret Tarifesi ve 6502 sayılı kanuna göre ihlaldir.
Konunuza rastladıktan sonra benzer şikayetlere göz attım, kime ne tutturulursa politikası uygulanıyor, aynı içerikli tarife kiminde 135 TL kiminde 185 TL kiminde 320 TL, herkes mevcuta yakın olanına razı gelmek istemiş. Yani siz 135 TL'ye daha yakın diye 250 TL'ye razı gelirken aynı tarifeye 320 TL ödeyen başka biri 500 TL çok 400 TL olsaydı iyidir demiş.
Tamam taahhüt başlangıçları ve bu süreçteki fiyat değişimleri olabilir ancak böyle uçurumlar ve fahiş artışlar gerçekten sorgulatıyor, sundukları alt yapı bu kadar etmez. - 20-06-2026, 15:51:47Katılıyorum kime ne tuttururlarsa. Normalde vodafone yanımda uygulamasında benzer tarifeyi 400 tl ye veriyorlardı. Yani böyle şikayet sitesi üstünde değilde direk ordan kabul etseydim 150 tl farklı olacaktı. Ülkede denetim olmayınca ve cezalar dan da korku olmayınca her sektör bu şekilde kim kime dumduma şeklinde ilerliyor. Hiçbir yerde standardımız yok.Mediha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle