• 20-06-2026, 20:07:42
    #10
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taahhütüm 10 gün sonra bitiyordu (20gb 135tl) . burdan daha önce aldığım bir taktik ile şikayetvara şikayet açtım tahahütüm bitiyor yeni tatifeler pahalı diye. Beni aradılar 1 saat sonra
    15 gb 1000dk heryöne 250sms 250 tl. + devlet
    Bende geçtim. Bana yetiyor normalde bunlar. 12 ay taahütlü cayma bedeli 30 tl.
    İyimi acaba daha ucuzunu bulamadım.
    Bende 135 tl ödüyodum. Şimdi daha fazla paket fiyatları. Şikayetvar'a bende bi konu açayım
  • 20-06-2026, 20:11:21
    #11
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 135 tl ödüyodum. Şimdi daha fazla paket fiyatları. Şikayetvar'a bende bi konu açayım
    Açın hocam şimdilik en uygun tarife alma yöntemi. 20 gün sonra da birdaha şikayetvara yazacağım bana 2 katı fiyata tarife verdiler diye 😀
  • 20-06-2026, 20:13:03
    #12
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açın hocam şimdilik en uygun tarife alma yöntemi. 20 gün sonra da birdaha şikayetvara yazacağım bana 2 katı fiyata tarife verdiler diye 😀
    Benimde temmuz 15 de bitiyor taahüt dur bakıyım bi bende şikayet vara yazıyorum şimdi
  • 20-06-2026, 20:14:46
    #13
    Şuan bedava gibi geliyor o fiyatlar. Şimdi herkes konu açar .d
  • 20-06-2026, 20:15:31
    #14
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde temmuz 15 de bitiyor taahüt dur bakıyım bi bende şikayet vara yazıyorum şimdi
    20 gün sonra bidaha yazdığımda işe yararsa yazarım burdan yine herkes faydalansın.
  • 20-06-2026, 20:54:39
    #15
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 gün sonra bidaha yazdığımda işe yararsa yazarım burdan yine herkes faydalansın.
    Bende yazdım bakalım ne olacak
  • 20-06-2026, 20:57:40
    #16
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yazdım bakalım ne olacak
    bende dayanamadım yeni birtane yazdım eski tarife 20 gb bu 15 gb eski tarifeye göre hem gb düştü hemde yüzde 85 zamlı verildi diye. bakalım neolacak
  • 20-06-2026, 21:07:26
    #17
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende dayanamadım yeni birtane yazdım eski tarife 20 gb bu 15 gb eski tarifeye göre hem gb düştü hemde yüzde 85 zamlı verildi diye. bakalım neolacak
    Aynı tarifeyi %133 zamlı veriyo bana şaka gibi
  • 20-06-2026, 21:09:00
    #18
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı tarifeyi %133 zamlı veriyo bana şaka gibi
    kime ne tuttururlarsa işte. hepsi ü.ç kağıtçı