Taahhütüm 10 gün sonra bitiyordu (20gb 135tl) . burdan daha önce aldığım bir taktik ile şikayetvara şikayet açtım tahahütüm bitiyor yeni tatifeler pahalı diye. Beni aradılar 1 saat sonra
15 gb 1000dk heryöne 250sms 250 tl. + devlet
Bende geçtim. Bana yetiyor normalde bunlar. 12 ay taahütlü cayma bedeli 30 tl.
İyimi acaba daha ucuzunu bulamadım.
Bende 135 tl ödüyodum. Şimdi daha fazla paket fiyatları. Şikayetvar'a bende bi konu açayım