yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende dayanamadım yeni birtane yazdım eski tarife 20 gb bu 15 gb eski tarifeye göre hem gb düştü hemde yüzde 85 zamlı verildi diye. bakalım neolacak
Aynı tarifeyi %133 zamlı veriyo bana şaka gibi