Taahhütüm 10 gün sonra bitiyordu (20gb 135tl) . burdan daha önce aldığım bir taktik ile şikayetvara şikayet açtım tahahütüm bitiyor yeni tatifeler pahalı diye. Beni aradılar 1 saat sonra
15 gb 1000dk heryöne 250sms 250 tl. + devlet
Bende geçtim. Bana yetiyor normalde bunlar. 12 ay taahütlü cayma bedeli 30 tl.
İyimi acaba daha ucuzunu bulamadım.