yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum kime ne tuttururlarsa. Normalde vodafone yanımda uygulamasında benzer tarifeyi 400 tl ye veriyorlardı. Yani böyle şikayet sitesi üstünde değilde direk ordan kabul etseydim 150 tl farklı olacaktı. Ülkede denetim olmayınca ve cezalar dan da korku olmayınca her sektör bu şekilde kim kime dumduma şeklinde ilerliyor. Hiçbir yerde standardımız yok.
Cimer + BTK + THH