Merhaba E-Sim kullanmak istiyorum ancak aklıma takılan sorular var.
Örneğin https://roamic.com/ sitesinden Türkiye E-Sim alsam aylık 50GB 24$'a bunu Rusyadayken kullanabiliyor muyum ?
Yoksa o E-Sim sadece Türkiye'de kullanmak için mi ?
Nasıl bir yol izlemem gerekiyor bilgili arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
Eğer satın alıp memnun kaldığınız bir E-Sim hizmeti varsa yönlendirin lütfen.
Teşekkürler.
E-Sim Hakkında Sorum Var
7
●172
- 16-06-2026, 23:53:05Rusya'da internette engeller mevcut ve VPN kullanmak bazen kesin çözüm olmayabiliyor. Bu nedenle E-Sim ile bu engelleri aşmak istiyorum.birtikta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alacağım Türkiye lokasyon E-Simler beni bu sıkıntıdan kurtacak mı yoksa o E-Simi sadece Türkiyedeyken mi kullanabileceğim?
Özelden iletirseniz kontrol edeyim fiyatlandırmalarına vs. - 17-06-2026, 00:04:36esim paketi hangi ülkede geçerli görünüyorsa orada kullanılır. Rusya'da esim kullanmak için 24 saat beklemeniz gerekiyor.
www.esim.tc - 17-06-2026, 00:09:41Teşekkür ederim bu site pahalı çıkıyor ama başka bir sitede Rusya için 50GB 28$ esim.tc'de 20GB 34$Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arasında ne gibi fark olabilir bilgisi olan varsa yazsın lütfen. - 17-06-2026, 01:29:51Merhaba eSIM satışları için bana ulaşabilirsiniz..oXoloria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2026, 01:31:39Telefon Hong Kong üretimiymiş hocam eSim kullanamıyorum. Çözümü yok sanırım telefon değişimi yapmadığım süreceeSIMTravelTourism adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkür ederim cevabınız için - 17-06-2026, 16:10:46Sim kart şeklinde içine eSIM yüklü internet paketleri satışıda yapılıyor..oXoloria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
