Merhaba E-Sim kullanmak istiyorum ancak aklıma takılan sorular var.
Örneğin
https://roamic.com/ sitesinden Türkiye E-Sim alsam aylık 50GB 24$'a bunu Rusyadayken kullanabiliyor muyum ?
Yoksa o E-Sim sadece Türkiye'de kullanmak için mi ?
Nasıl bir yol izlemem gerekiyor bilgili arkadaşlar yardımcı olabilir mi ?
Eğer satın alıp memnun kaldığınız bir E-Sim hizmeti varsa yönlendirin lütfen.
Teşekkürler.