eSIMTravelTourism adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba eSIM satışları için bana ulaşabilirsiniz..
Telefon Hong Kong üretimiymiş hocam eSim kullanamıyorum. Çözümü yok sanırım telefon değişimi yapmadığım sürece
Teşekkür ederim cevabınız için