Konu
E-Sim Hakkında Sorum Var
17-06-2026, 01:31:39
#7
oXoloria
eSIMTravelTourism adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba eSIM satışları için bana ulaşabilirsiniz..
Telefon Hong Kong üretimiymiş hocam eSim kullanamıyorum. Çözümü yok sanırım telefon değişimi yapmadığım sürece
Teşekkür ederim cevabınız için