oXoloria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon Hong Kong üretimiymiş hocam eSim kullanamıyorum. Çözümü yok sanırım telefon değişimi yapmadığım sürece
Teşekkür ederim cevabınız için
Sim kart şeklinde içine eSIM yüklü internet paketleri satışıda yapılıyor..