• 18-05-2026, 03:03:05
    #1
    Merhaba,


    Aktif olarak Vodafone kullanmaktayım ancak taahhüt süremin bitmesine 10 gün kaldı. Bu yüzden sürekli arayıp yeni tarife bilgisi paylaşıyorlar. Mevcut tarifem 20 GB interneti 250 TL/ay olarak sunarken, Vodafone sağ olsun mevcut müşterisini çok sevdiği için yeni teklifinde 5 GB internete 270 TL istiyor . Bu sebeple GSM operatörümü değiştirmeyi düşünüyorum. Sizce büyük üçlü arasında en mantıklısı hangisidir?
  • 18-05-2026, 03:04:47
    #2
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    Turkcell kullanıyorum tahaahüt bitişim yıl sonu olacak şekilde ayarlamıştım. Her sene en ucuz tarifeyi bize sunuyorlar böyle kullanıp devam ediyorum.
    40 GB 400 TL ödüyorum
  • 18-05-2026, 03:05:33
    #3
    Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turkcell kullanıyorum tahaahüt bitişim yıl sonu olacak şekilde ayarlamıştım. Her sene en ucuz tarifeyi bize sunuyorlar böyle kullanıp devam ediyorum.
    40 GB 400 TL ödüyorum
    Bende tam tersi hocam daha düşük GB'a daha fazla para istiyorlar
  • 18-05-2026, 03:06:17
    #4
    R10 En Hızlı Yazılımcı 🚀
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende tam tersi hocam daha düşük GB'a daha fazla para istiyorlar
    Yıl sonu taahhütü bitecek müşterilere her zaman daha indirim sunarlar hocam siz de kendinizi öyle ayarlayın
  • 18-05-2026, 03:33:59
    #5
    Turkcell Sonuna kadar hallediyor parasını
  • 18-05-2026, 03:43:38
    #6
    her sene değişiyor. kim indirim yaparsa ona atlıyorum
  • 18-05-2026, 08:51:00
    #7
    Her sene değişiyor şuan vodofone sınırsız 617tl
  • 18-05-2026, 14:51:50
    #8
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her sene değişiyor şuan vodofone sınırsız 617tl
    Ne zamandır böyle hocam
  • 18-05-2026, 15:17:06
    #9
    Guven35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zamandır böyle hocam
    5 sene