Merhaba,
Aktif olarak Vodafone kullanmaktayım ancak taahhüt süremin bitmesine 10 gün kaldı. Bu yüzden sürekli arayıp yeni tarife bilgisi paylaşıyorlar. Mevcut tarifem 20 GB interneti 250 TL/ay olarak sunarken, Vodafone sağ olsun mevcut müşterisini çok sevdiği için yeni teklifinde 5 GB internete 270 TL istiyor

. Bu sebeple GSM operatörümü değiştirmeyi düşünüyorum. Sizce büyük üçlü arasında en mantıklısı hangisidir?