Lufi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turkcell kullanıyorum tahaahüt bitişim yıl sonu olacak şekilde ayarlamıştım. Her sene en ucuz tarifeyi bize sunuyorlar böyle kullanıp devam ediyorum.
40 GB 400 TL ödüyorum
Bende tam tersi hocam daha düşük GB'a daha fazla para istiyorlar