Turkcell kullanıyorum tahaahüt bitişim yıl sonu olacak şekilde ayarlamıştım. Her sene en ucuz tarifeyi bize sunuyorlar böyle kullanıp devam ediyorum.
40 GB 400 TL ödüyorum