• 03-05-2026, 11:05:50
    #1
    Merhaba, iphone sürem dolacak ikinci simi aktif etmek istiyorum, ama normal fiziksel sim i değiştirmeden de yapılıyor herhalde bilen var mı ?
    Sanırım hattı çıkarıp, bir tane e sim alınca, ilk imei o siminkini koyuyor ben hattı yeniden takınca ikinci sime mi geçiyor ? bilen var mı ?
  • 03-05-2026, 11:07:20
    #2
    Dediğiniz gibi olması lazım 25 tl den esim verebilirim denersiniz isterseniz
  • 03-05-2026, 11:08:41
    #3
    orhunnasuh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi olması lazım 25 tl den esim verebilirim denersiniz isterseniz
    Esim içeriği nedir ben de alabilirim
  • 03-05-2026, 11:12:10
    #4
    evet benim de bildiğim kadarıyla öyle
    genel->hakkında kısmından şuan telefon hangi imei'yi kullanıyor görebilirsiniz mesela imei 1 ise telefondaki fiziksel simi çıkartın sonra 1 tane e sim ekleyin o sim aktif olduğunda tekrar bakın o da imei 1'i kullanacaktır sonrasında o simi silmeden fiziksel siminizi takın otomatik olarak imei 2'ye atayacaktır yine hakkında kısmından kontrol edersiniz eğer imei2 ye geçtiyse e simi silebilirsiniz sorun çözülmüş olur
    e sim veren ücretsiz firmalar var yukarıdaki arkadaşı da pek baltalamak istemiyorum ancak ufak bi araştırmayla bulabilirsiniz dileyen olursa özelden uygulama ismi de paylaşabilirim
  • 03-05-2026, 11:16:07
    #5
    iphone 13 ve üzeri olması lazım telefonun esim io roamless gibi e sim uygulamaları bedava e sim veriyor para vermeden yapabilirsin
  • 03-05-2026, 11:17:36
    #6
    Hocam ücretsiz yapalım . Pm attım, uygulamaya vs para vermeyeceksiniz asla özelden no attım Whatsap yazarsanız arayarak yardımcı olayım hocam
  • 03-05-2026, 11:23:31
    #7
    zahidsync adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 13 ve üzeri olması lazım telefonun esim io roamless gibi e sim uygulamaları bedava e sim veriyor para vermeden yapabilirsin
    Socialm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet benim de bildiğim kadarıyla öyle
    genel->hakkında kısmından şuan telefon hangi imei'yi kullanıyor görebilirsiniz mesela imei 1 ise telefondaki fiziksel simi çıkartın sonra 1 tane e sim ekleyin o sim aktif olduğunda tekrar bakın o da imei 1'i kullanacaktır sonrasında o simi silmeden fiziksel siminizi takın otomatik olarak imei 2'ye atayacaktır yine hakkında kısmından kontrol edersiniz eğer imei2 ye geçtiyse e simi silebilirsiniz sorun çözülmüş olur
    e sim veren ücretsiz firmalar var yukarıdaki arkadaşı da pek baltalamak istemiyorum ancak ufak bi araştırmayla bulabilirsiniz dileyen olursa özelden uygulama ismi de paylaşabilirim
    omerbabaco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esim içeriği nedir ben de alabilirim
    orhunnasuh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi olması lazım 25 tl den esim verebilirim denersiniz isterseniz
    e-sim varmış zaten sildim yükledim direk birinci imei taşıdı