Merhaba, iphone sürem dolacak ikinci simi aktif etmek istiyorum, ama normal fiziksel sim i değiştirmeden de yapılıyor herhalde bilen var mı ?
Sanırım hattı çıkarıp, bir tane e sim alınca, ilk imei o siminkini koyuyor ben hattı yeniden takınca ikinci sime mi geçiyor ? bilen var mı ?
2. Simi aktif etmek
6
●140
- 03-05-2026, 11:07:20Dediğiniz gibi olması lazım 25 tl den esim verebilirim denersiniz isterseniz
- 03-05-2026, 11:08:41Esim içeriği nedir ben de alabilirimorhunnasuh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2026, 11:12:10evet benim de bildiğim kadarıyla öyle
genel->hakkında kısmından şuan telefon hangi imei'yi kullanıyor görebilirsiniz mesela imei 1 ise telefondaki fiziksel simi çıkartın sonra 1 tane e sim ekleyin o sim aktif olduğunda tekrar bakın o da imei 1'i kullanacaktır sonrasında o simi silmeden fiziksel siminizi takın otomatik olarak imei 2'ye atayacaktır yine hakkında kısmından kontrol edersiniz eğer imei2 ye geçtiyse e simi silebilirsiniz sorun çözülmüş olur
e sim veren ücretsiz firmalar var yukarıdaki arkadaşı da pek baltalamak istemiyorum ancak ufak bi araştırmayla bulabilirsiniz dileyen olursa özelden uygulama ismi de paylaşabilirim - 03-05-2026, 11:17:36Hocam ücretsiz yapalım . Pm attım, uygulamaya vs para vermeyeceksiniz asla özelden no attım Whatsap yazarsanız arayarak yardımcı olayım hocam
- 03-05-2026, 11:23:31zahidsync adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSocialm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleomerbabaco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülee-sim varmış zaten sildim yükledim direk birinci imei taşıdıorhunnasuh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle