iphone 13 ve üzeri olması lazım telefonun esim io roamless gibi e sim uygulamaları bedava e sim veriyor para vermeden yapabilirsin
evet benim de bildiğim kadarıyla öyle
genel->hakkında kısmından şuan telefon hangi imei'yi kullanıyor görebilirsiniz mesela imei 1 ise telefondaki fiziksel simi çıkartın sonra 1 tane e sim ekleyin o sim aktif olduğunda tekrar bakın o da imei 1'i kullanacaktır sonrasında o simi silmeden fiziksel siminizi takın otomatik olarak imei 2'ye atayacaktır yine hakkında kısmından kontrol edersiniz eğer imei2 ye geçtiyse e simi silebilirsiniz sorun çözülmüş olur
e sim veren ücretsiz firmalar var yukarıdaki arkadaşı da pek baltalamak istemiyorum ancak ufak bi araştırmayla bulabilirsiniz dileyen olursa özelden uygulama ismi de paylaşabilirim
Esim içeriği nedir ben de alabilirim
Dediğiniz gibi olması lazım 25 tl den esim verebilirim denersiniz isterseniz
e-sim varmış zaten sildim yükledim direk birinci imei taşıdı