zahidsync adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone 13 ve üzeri olması lazım telefonun esim io roamless gibi e sim uygulamaları bedava e sim veriyor para vermeden yapabilirsin
Socialm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet benim de bildiğim kadarıyla öyle
genel->hakkında kısmından şuan telefon hangi imei'yi kullanıyor görebilirsiniz mesela imei 1 ise telefondaki fiziksel simi çıkartın sonra 1 tane e sim ekleyin o sim aktif olduğunda tekrar bakın o da imei 1'i kullanacaktır sonrasında o simi silmeden fiziksel siminizi takın otomatik olarak imei 2'ye atayacaktır yine hakkında kısmından kontrol edersiniz eğer imei2 ye geçtiyse e simi silebilirsiniz sorun çözülmüş olur
e sim veren ücretsiz firmalar var yukarıdaki arkadaşı da pek baltalamak istemiyorum ancak ufak bi araştırmayla bulabilirsiniz dileyen olursa özelden uygulama ismi de paylaşabilirim
omerbabaco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Esim içeriği nedir ben de alabilirim
orhunnasuh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz gibi olması lazım 25 tl den esim verebilirim denersiniz isterseniz
e-sim varmış zaten sildim yükledim direk birinci imei taşıdı