Merhaba, iphone sürem dolacak ikinci simi aktif etmek istiyorum, ama normal fiziksel sim i değiştirmeden de yapılıyor herhalde bilen var mı ?
Sanırım hattı çıkarıp, bir tane e sim alınca, ilk imei o siminkini koyuyor ben hattı yeniden takınca ikinci sime mi geçiyor ? bilen var mı ?