evet benim de bildiğim kadarıyla öyle
genel->hakkında kısmından şuan telefon hangi imei'yi kullanıyor görebilirsiniz mesela imei 1 ise telefondaki fiziksel simi çıkartın sonra 1 tane e sim ekleyin o sim aktif olduğunda tekrar bakın o da imei 1'i kullanacaktır sonrasında o simi silmeden fiziksel siminizi takın otomatik olarak imei 2'ye atayacaktır yine hakkında kısmından kontrol edersiniz eğer imei2 ye geçtiyse e simi silebilirsiniz sorun çözülmüş olur
e sim veren ücretsiz firmalar var yukarıdaki arkadaşı da pek baltalamak istemiyorum ancak ufak bi araştırmayla bulabilirsiniz dileyen olursa özelden uygulama ismi de paylaşabilirim