• 09-03-2025, 10:26:09
    #1
    Merhaba iyi forumlar
    Arkadaşlar netgsm kullanan var mı
    Başlıca yaşadığım sorunlar tek bende mi oluyor diye sormak istedim
    Hattı turcell olan biri ile konuşurken telefon çalmıyor bir anda açılıyor
    Ya da turcell i olan birini aramıyor
    Özelikle fark ettim hattı turcell ile arama ve konuşmada zaman zaman sorunlar oluyor
    Boyle bir sorun ile karşılaşan var mi
  • 09-03-2025, 10:33:51
    #2
    Çol ilginç, bunlar turkcell ile "ölümüne kankayız modunda" değiller miydi?
  • 09-03-2025, 10:51:32
    #3
    Abi uzak durun şu firmadan adı var hizmeti yok hattı kaybettim yedek sim bile vermediler verdiğim Abonelik parası boşa gitti üstüne faturayı bana kitlediler üstüne de aboneliğimi iptal ettiler uzak durun derim
  • 09-03-2025, 11:02:39
    #4
    esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çol ilginç, bunlar turkcell ile "ölümüne kankayız modunda" değiller miydi?
    ilk başlarda hiç sıkıntı yoktu sonra zam yapmak zorunda kaldılar ondan sonra mobil veride sorun yok ama hat ve konuşma da büyük sorunlar var
    Patroen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi uzak durun şu firmadan adı var hizmeti yok hattı kaybettim yedek sim bile vermediler verdiğim Abonelik parası boşa gitti üstüne faturayı bana kitlediler üstüne de aboneliğimi iptal ettiler uzak durun derim
    ilk aldığımda böyle değildi maalesef sadece konuşmada sorun var mobil veri internet hizmeti her yerde iyi