esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çol ilginç, bunlar turkcell ile "ölümüne kankayız modunda" değiller miydi?
ilk başlarda hiç sıkıntı yoktu sonra zam yapmak zorunda kaldılar ondan sonra mobil veride sorun yok ama hat ve konuşma da büyük sorunlar var
Patroen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi uzak durun şu firmadan adı var hizmeti yok hattı kaybettim yedek sim bile vermediler verdiğim Abonelik parası boşa gitti üstüne faturayı bana kitlediler üstüne de aboneliğimi iptal ettiler uzak durun derim
ilk aldığımda böyle değildi maalesef sadece konuşmada sorun var mobil veri internet hizmeti her yerde iyi