Abi uzak durun şu firmadan adı var hizmeti yok hattı kaybettim yedek sim bile vermediler verdiğim Abonelik parası boşa gitti üstüne faturayı bana kitlediler üstüne de aboneliğimi iptal ettiler uzak durun derim