Merhaba iyi forumlar
Arkadaşlar netgsm kullanan var mı
Başlıca yaşadığım sorunlar tek bende mi oluyor diye sormak istedim
Hattı turcell olan biri ile konuşurken telefon çalmıyor bir anda açılıyor
Ya da turcell i olan birini aramıyor
Özelikle fark ettim hattı turcell ile arama ve konuşmada zaman zaman sorunlar oluyor
Boyle bir sorun ile karşılaşan var mi