• 26-10-2024, 12:08:39
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Mevcut operatör fiyatlarının yüksek olması sebebiyle hattımı netgsm firmasına taşımak istiyorum. Onay SMS leri çok önemli değil zaten gördüğüm kadarıyla birçok entegrasyon tamamlanmış. Hattı çocuğum kullanacak arayamama ulaşamama gibi sorunlarla karşılaşır mıyım.
    Geçen bir arkadaş netgsm bozdu şeklinde konu açmıştı genel olarak herkes bu düşüncede mi o yüzden konu açayım dedim.
    Herkese şimdiden teşekkürler.
  • 26-10-2024, 12:12:09
    #2
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Mevcut operatör fiyatlarının yüksek olması sebebiyle hattımı netgsm firmasına taşımak istiyorum. Onay SMS leri çok önemli değil zaten gördüğüm kadarıyla birçok entegrasyon tamamlanmış. Hattı çocuğum kullanacak arayamama ulaşamama gibi sorunlarla karşılaşır mıyım.
    Geçen bir arkadaş netgsm bozdu şeklinde konu açmıştı genel olarak herkes bu düşüncede mi o yüzden konu açayım dedim.
    Herkese şimdiden teşekkürler.
    netgsm 2.hat olarak kullanıyorum ,

    müthiş bir performans beklemeyin çünkü turkcell bant daraltması uyguluyor.
    aradığınızda ulaşırsınız
  • 26-10-2024, 12:14:46
    #3
    Mun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netgsm 2.hat olarak kullanıyorum ,

    müthiş bir performans beklemeyin çünkü turkcell bant daraltması uyguluyor.
    aradığınızda ulaşırsınız
    Hocam performanstan kastınız nedir ?
    Arama yapabilme de ve WhatsApp kullanımında sıkıntı olmasın yeterli benim için.
  • 26-10-2024, 12:15:31
    #4
    Ben 1 haftadır kullanıyorum bir sorun yaşamadım
  • 26-10-2024, 12:29:58
    #5
    Ben 2 aydır kullanıyorum sadece internet paketi kullanıyorum. İnternet hızı çok kötü bana vaat edilenin yarısını bile alamıyorum tüketici hakem heyetine başvurdum. Ancak çekim konusunda Turkcell ile aynı neredeyse. O konuda sorun çekmezsiniz ama araması kaliteli değil 4.5g olmadığı için sesiniz biraz buğulu gidiyor karşı tarafa bir çocuk için ne kadar önemli bilemem ama. Ben şahsen kendim için olsa 1. Hat olarak almazdım. Ama çocuk için düşünülebilir
  • 26-10-2024, 12:34:39
    #6
    Papelzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1 haftadır kullanıyorum bir sorun yaşamadım
    Teşekkürler hocam. Alttaki arkadaşın dediği gibi konuşmada sorun oluyor mu sizde de.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 2 aydır kullanıyorum sadece internet paketi kullanıyorum. İnternet hızı çok kötü bana vaat edilenin yarısını bile alamıyorum tüketici hakem heyetine başvurdum. Ancak çekim konusunda Turkcell ile aynı neredeyse. O konuda sorun çekmezsiniz ama araması kaliteli değil 4.5g olmadığı için sesiniz biraz buğulu gidiyor karşı tarafa bir çocuk için ne kadar önemli bilemem ama. Ben şahsen kendim için olsa 1. Hat olarak almazdım. Ama çocuk için düşünülebilir
    Öneri ve yorum için teşekkürler hocam dikkate alacağım.
  • 26-10-2024, 14:54:04
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 2 aydır kullanıyorum sadece internet paketi kullanıyorum. İnternet hızı çok kötü bana vaat edilenin yarısını bile alamıyorum tüketici hakem heyetine başvurdum. Ancak çekim konusunda Turkcell ile aynı neredeyse. O konuda sorun çekmezsiniz ama araması kaliteli değil 4.5g olmadığı için sesiniz biraz buğulu gidiyor karşı tarafa bir çocuk için ne kadar önemli bilemem ama. Ben şahsen kendim için olsa 1. Hat olarak almazdım. Ama çocuk için düşünülebilir
    Hocam şimdi tekrar baktım 4.5g mevcut görünüyor.