Merhaba arkadaşlar,
Mevcut operatör fiyatlarının yüksek olması sebebiyle hattımı netgsm firmasına taşımak istiyorum. Onay SMS leri çok önemli değil zaten gördüğüm kadarıyla birçok entegrasyon tamamlanmış. Hattı çocuğum kullanacak arayamama ulaşamama gibi sorunlarla karşılaşır mıyım.
Geçen bir arkadaş netgsm bozdu şeklinde konu açmıştı genel olarak herkes bu düşüncede mi o yüzden konu açayım dedim.
Herkese şimdiden teşekkürler.
Netgsm Mobil Hakkında
6
●192
- 26-10-2024, 12:12:09netgsm 2.hat olarak kullanıyorum ,CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
müthiş bir performans beklemeyin çünkü turkcell bant daraltması uyguluyor.
aradığınızda ulaşırsınız - 26-10-2024, 12:14:46Hocam performanstan kastınız nedir ?Mun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arama yapabilme de ve WhatsApp kullanımında sıkıntı olmasın yeterli benim için. - 26-10-2024, 12:29:58Ben 2 aydır kullanıyorum sadece internet paketi kullanıyorum. İnternet hızı çok kötü bana vaat edilenin yarısını bile alamıyorum tüketici hakem heyetine başvurdum. Ancak çekim konusunda Turkcell ile aynı neredeyse. O konuda sorun çekmezsiniz ama araması kaliteli değil 4.5g olmadığı için sesiniz biraz buğulu gidiyor karşı tarafa bir çocuk için ne kadar önemli bilemem ama. Ben şahsen kendim için olsa 1. Hat olarak almazdım. Ama çocuk için düşünülebilir
- 26-10-2024, 12:34:39Teşekkürler hocam. Alttaki arkadaşın dediği gibi konuşmada sorun oluyor mu sizde de.Papelzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öneri ve yorum için teşekkürler hocam dikkate alacağım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-10-2024, 14:54:04
