Papelzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 1 haftadır kullanıyorum bir sorun yaşamadım
Teşekkürler hocam. Alttaki arkadaşın dediği gibi konuşmada sorun oluyor mu sizde de.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 2 aydır kullanıyorum sadece internet paketi kullanıyorum. İnternet hızı çok kötü bana vaat edilenin yarısını bile alamıyorum tüketici hakem heyetine başvurdum. Ancak çekim konusunda Turkcell ile aynı neredeyse. O konuda sorun çekmezsiniz ama araması kaliteli değil 4.5g olmadığı için sesiniz biraz buğulu gidiyor karşı tarafa bir çocuk için ne kadar önemli bilemem ama. Ben şahsen kendim için olsa 1. Hat olarak almazdım. Ama çocuk için düşünülebilir
Öneri ve yorum için teşekkürler hocam dikkate alacağım.