netgsm 2.hat olarak kullanıyorum ,
müthiş bir performans beklemeyin çünkü turkcell bant daraltması uyguluyor.
aradığınızda ulaşırsınız
Hocam performanstan kastınız nedir ?
Arama yapabilme de ve WhatsApp kullanımında sıkıntı olmasın yeterli benim için.