CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Mevcut operatör fiyatlarının yüksek olması sebebiyle hattımı netgsm firmasına taşımak istiyorum. Onay SMS leri çok önemli değil zaten gördüğüm kadarıyla birçok entegrasyon tamamlanmış. Hattı çocuğum kullanacak arayamama ulaşamama gibi sorunlarla karşılaşır mıyım.
Geçen bir arkadaş netgsm bozdu şeklinde konu açmıştı genel olarak herkes bu düşüncede mi o yüzden konu açayım dedim.
Herkese şimdiden teşekkürler.
netgsm 2.hat olarak kullanıyorum ,

müthiş bir performans beklemeyin çünkü turkcell bant daraltması uyguluyor.
aradığınızda ulaşırsınız