• 30-06-2024, 13:40:18
    #10
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene forumdan bir arkadaş yapmıştı. 25 GB sınırsız sosyal medya vb. için 125 TL ödüyordum. Benimde tarifem Temmuz soununda bitiyor. Yok mu yine yapacak birisi?
    Tarifende 2.dönem var sakın değiştirme.30 lira zam gelecek o kadar.Daha yeni vodafone ile görüştüm.2.dönemde 1 yıl sürüyor.
  • 30-06-2024, 20:27:27
    #11
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarifende 2.dönem var sakın değiştirme.30 lira zam gelecek o kadar.Daha yeni vodafone ile görüştüm.2.dönemde 1 yıl sürüyor.
    Bende geçtiğimiz gün Vodafone ile görüştüm aynı şeyi söylediler hocam. Temmuz 18'de belli olacakmış bunun hakkında detaylı sms iletlecekmiş.
  • 01-07-2024, 08:41:45
    #12
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende geçtiğimiz gün Vodafone ile görüştüm aynı şeyi söylediler hocam. Temmuz 18'de belli olacakmış bunun hakkında detaylı sms iletlecekmiş.
    Ben detaylı bilgiyi müşteri hizmetlerinden alamadım.BTK üzerinden şikayet ettim 7 iş günü içerisinde bu işlerle ilgilenen ekip aradı.Detayını anlattım neden sır gibi saklanıyor soruma cevap alamadım.Tarifenin 2.dönemi var ve 30 lira zam üstüne devlete ödenen vergi eklenecek cevabını aldım.Şu anda tarifem 25GB her yöne video pass,sosyal medya pass vs hepsi sınırsız 110 lira.Üzerine 50 lira koy 160 lira 12 ay olacak.Bence süper fiyat.Bu fiyata zarar edeceklerinden sürekli taciz edip şu kadar zamanınız kaldı indirimden yararlanın diye 490 lira dan kitlemeye çslışıyorlar.
  • 01-07-2024, 14:03:00
    #13
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben detaylı bilgiyi müşteri hizmetlerinden alamadım.BTK üzerinden şikayet ettim 7 iş günü içerisinde bu işlerle ilgilenen ekip aradı.Detayını anlattım neden sır gibi saklanıyor soruma cevap alamadım.Tarifenin 2.dönemi var ve 30 lira zam üstüne devlete ödenen vergi eklenecek cevabını aldım.Şu anda tarifem 25GB her yöne video pass,sosyal medya pass vs hepsi sınırsız 110 lira.Üzerine 50 lira koy 160 lira 12 ay olacak.Bence süper fiyat.Bu fiyata zarar edeceklerinden sürekli taciz edip şu kadar zamanınız kaldı indirimden yararlanın diye 490 lira dan kitlemeye çslışıyorlar.
    Sonuna kadar katılıyorum. Çok haklısınız hocam
  • 01-07-2024, 17:05:44
    #14
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, Mevcut tarifem bitmek üzere ve 650₺ olacağına dair mesaj geldi. Uygun tarife aramaktayım.


    Konuyu nereye açacağını bilemedim kusura bakmayın.
    125tl oduyordum zamlı halı çok fazla oluncq dün akşam Vodafone üzerinden şikayet oluşturdum 330 TL ye düşürdüler yeni taahhütname yaptılar
  • 01-07-2024, 17:14:49
    #15
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende geçtiğimiz gün Vodafone ile görüştüm aynı şeyi söylediler hocam. Temmuz 18'de belli olacakmış bunun hakkında detaylı sms iletlecekmiş.
    2. Dönem ücreti 470tl olarak devam edecekmiş bilginiz olsunm 30 TL fark olmaz dedi müşteri temsilcisi
  • 01-07-2024, 17:19:42
    #16
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben detaylı bilgiyi müşteri hizmetlerinden alamadım.BTK üzerinden şikayet ettim 7 iş günü içerisinde bu işlerle ilgilenen ekip aradı.Detayını anlattım neden sır gibi saklanıyor soruma cevap alamadım.Tarifenin 2.dönemi var ve 30 lira zam üstüne devlete ödenen vergi eklenecek cevabını aldım.Şu anda tarifem 25GB her yöne video pass,sosyal medya pass vs hepsi sınırsız 110 lira.Üzerine 50 lira koy 160 lira 12 ay olacak.Bence süper fiyat.Bu fiyata zarar edeceklerinden sürekli taciz edip şu kadar zamanınız kaldı indirimden yararlanın diye 490 lira dan kitlemeye çslışıyorlar.
    Hocam merhaba, sanırım aynı tarifeyi "redli müşteri özel plus 25" kullanıyoruz. Benimde taahütüm temmuz sonunda bitiyor ve gelen smste 470tl olacağı yazıyor. Bu konu hakkında bilginiz var mı?
  • 01-07-2024, 21:38:15
    #17
    AloneDark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba, sanırım aynı tarifeyi "redli müşteri özel plus 25" kullanıyoruz. Benimde taahütüm temmuz sonunda bitiyor ve gelen smste 470tl olacağı yazıyor. Bu konu hakkında bilginiz var mı?
    Sosyal medya ekibi bana ulaşıp 18 Temmuz'da detaylı sms yönlendirilecektir dedi. Muhtemel sizinde 2. dönem tarifeniz var 30₺ zam gelecektir.
  • 01-07-2024, 21:40:11
    #18
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. Dönem ücreti 470tl olarak devam edecekmiş bilginiz olsunm 30 TL fark olmaz dedi müşteri temsilcisi
    Gerçekten bilmiyorum o kadarını bize ulaşan 2 müşteri temsilcisi bana 2. dönem tarifeniz var ve 30₺ ek ücret ödeyeceksiniz dedi. Tarife değiştirmemeniz daha faydalı olur dedi. Güncel bir şey olursa tekrar altınılarım hocam lakin bilgi için teşekkür ederim.