kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen sene forumdan bir arkadaş yapmıştı. 25 GB sınırsız sosyal medya vb. için 125 TL ödüyordum. Benimde tarifem Temmuz soununda bitiyor. Yok mu yine yapacak birisi?
Tarifende 2.dönem var sakın değiştirme.30 lira zam gelecek o kadar.Daha yeni vodafone ile görüştüm.2.dönemde 1 yıl sürüyor.