Bende geçtiğimiz gün Vodafone ile görüştüm aynı şeyi söylediler hocam. Temmuz 18'de belli olacakmış bunun hakkında detaylı sms iletlecekmiş.
Ben detaylı bilgiyi müşteri hizmetlerinden alamadım.BTK üzerinden şikayet ettim 7 iş günü içerisinde bu işlerle ilgilenen ekip aradı.Detayını anlattım neden sır gibi saklanıyor soruma cevap alamadım.Tarifenin 2.dönemi var ve 30 lira zam üstüne devlete ödenen vergi eklenecek cevabını aldım.Şu anda tarifem 25GB her yöne video pass,sosyal medya pass vs hepsi sınırsız 110 lira.Üzerine 50 lira koy 160 lira 12 ay olacak.Bence süper fiyat.Bu fiyata zarar edeceklerinden sürekli taciz edip şu kadar zamanınız kaldı indirimden yararlanın diye 490 lira dan kitlemeye çslışıyorlar.