ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Mevcut tarifem bitmek üzere ve 650₺ olacağına dair mesaj geldi. Uygun tarife aramaktayım.


Konuyu nereye açacağını bilemedim kusura bakmayın.
125tl oduyordum zamlı halı çok fazla oluncq dün akşam Vodafone üzerinden şikayet oluşturdum 330 TL ye düşürdüler yeni taahhütname yaptılar