Hocam merhaba, sanırım aynı tarifeyi "redli müşteri özel plus 25" kullanıyoruz. Benimde taahütüm temmuz sonunda bitiyor ve gelen smste 470tl olacağı yazıyor. Bu konu hakkında bilginiz var mı?
Sosyal medya ekibi bana ulaşıp 18 Temmuz'da detaylı sms yönlendirilecektir dedi. Muhtemel sizinde 2. dönem tarifeniz var 30₺ zam gelecektir.